Τετάρτη 10 Απριλίου 2019

Ο Λάμπης Κατσιάπης διευκρινίζει σχετικά με την… υποψηφιότητα του στο δήμο Αθήνας



ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ

Από τον καλό σύντροφο Πετράκη πληροφορήθηκα την Τρίτη 9 Απριλίου ότι το όνομα μου βρίσκεται στον κατάλογο των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων με το συνδυασμό «Ανταρσία στις Γειτονιές της Αθήνας». Επειδή έχω αδυναμία πρόσβασης στο διαδίκτυο το γεγονός αυτό ζήτησα και μου το επιβεβαίωσε την ίδια μέρα και ο σ. Μ. Βάσιλας και μάλιστα μου ανέφερε ότι στη δημοσίευση του καταλόγου των ονομάτων των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων από την Εφημερίδα Συντακτών το όνομα μου είχε απαλειφθεί. Θέλω λοιπόν να αναφέρω ότι δεν έδωσα την συγκατάθεση μου για υποψηφιότητα μου στο Δήμο Αθήνας. Αυτό δε θα μπορούσα να το κάνω, επειδή στην πόλη που δραστηριοποιούμαι, την Ν. Φιλαδέλφεια – Ν. Χαλκηδόνα και στην οποία είμαι καταγεγραμμένος ως δημότης έχουμε ανοιχτό το ζήτημα της καθόδου συνδυασμού της αντικαπιταλιστικής αριστεράς. Επομένως η ανακοίνωση του ονόματος μου σε συνδυασμό του Δήμου Αθήνας καθιστά εμένα ανακόλουθο και το σημαντικότερο δημιουργεί ΣΥΓΧΙΣΗ.


Δεύτερο και εξίσου κομβικό θέμα για μένα, που προσπαθώ και αγωνίζομαι για την ενότητα και τη συμπόρευση της εναπομείνασας επαναστατικής αντιμνημονιακής Αριστεράς, αποτελεί το στοιχείο ότι στο Δήμο Αθήνας θα κατέβουν δύο ψηφοδέλτια υποστηριζόμενα από την ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Εξ αυτού ακυρώνεται το αίτημα μου για ΕΝΟΤΗΤΑ. Τα δύο ψηφοδέλτια στο μεγαλύτερο δήμο της χώρας μας είναι μέγιστο δώρο σε όλους αυτούς που εφαρμόζουν μνημονιακές πολιτικές.

Τελευταίο και όχι αμελητέο, ουδέποτε δήλωσα αντιστασιακός. Αυτό δεν το έχουν κάνει σύντροφοι που φυλακίστηκαν, μάτωσαν και βασανίστηκαν κατά τα πέτρινα χρόνια και αληθινούς αντιστασιακούς έχουμε πολλούς στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου